Да изживееш Португалия: Замъците, Океанът, Октоподът или Синтра, Кабо да Рока, Кашкайш

Синтра е град, който задължително трябва да се посети. Бях леко скептично настроена, защото е топ туристическа дестинация (аз не съм им голям фен), но определено остнах възхитена от културното наследство, което притежава. Оставете си цял ден за това място, за да може да се наслади на старинните замъци, богатата природа и взимащите дъха гледки. Аз определено ще се върна там. 

Кинта де Регалейра (Quinta de Regaleira)

Кабо да Рока (Cabo da Roca)

Най-западната точка на Европа. Бяха ме предопредили да внимавам, че е много ветровито и ако седя на ръба на скалите лесно мога да падна (мястото е взело доста жертви). За мое щастие времето беше повече от мечатното. Океанът беше скопокоен, усещаше се лек полъх, а слънцето леко ни пареше. Определено успях да се насладя на това красиво място.

Кашкайш (Cascais) е град в Португалия, разположен на брега на Атлантическия океан. Повече информация за самия град можете да намерите в Google. За мен това е мястото, където ядох най-крехкия и вкусен октопод. За съжаление забравих името на ресторанта (както и предполагах), но мога да кажа, че се намира на плажа в близост до автогарата. Ресторанчето е малко, разделено на две части. Можете да го познаете по зелените чадъри или по скромната цена за цял октопод – 13 евро. Весе още помня вкуса му. 🙂

Leave a Reply

